Not Defteri | Kamusa uzanan el, namusa uzanmıştır~ Cemil Meriç ~

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarıdır~ Ludwig Wittgenstein ~
 
AnasayfaŞairlerimizPoetik MetinlerBulabileceklerinKitapPortalliTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yapgerçekler adına...

Paylaş | 
 

 Sigara İçerken Yakalanan Çocuklar.:hahahaha

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
hacker_lazy_wertuy
İKİDELİ Moderatör
İKİDELİ Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 27/12/07

MesajKonu: Sigara İçerken Yakalanan Çocuklar.:hahahaha   Cuma Ara. 28, 2007 12:32 pm

Sigara İçerken Yakalanan Çocuklar




14-15 yaşlarında sigara içmeye
başlayanlar , sigara içerken babaya yakalanma korkusunu iyi bilirler.odada
gizli gizli içilen sigaralar yüzünden oda duman altı olmuştur ve her an baba
gelebilir. işte bununla ilgili , yakalanan çocuk ve babası arasında geçen
hayali diyaloglar ortalık duman altı ve baba birden odaya giriverir ;

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ordan bakınca neye benziyoo

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: yok baba korku filmi çeviriyom , sigara dumanı da efekt şeyyettirsin
diye yani
baba: oldu !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
baba: hönk !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee , hatta halka bile cikarabiliyom

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki
içilsin , sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermiş şerefsizler

baba: sigara mı içiyon len sen ?
cocuk: heeee , para olsa mala bile vuracam

baba: Sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: Tamam baba artık senin de gerçekleri öğenmenin vakti geldi.Aslında bu
yaşadığımız dünya gerçek değil.Bilgisayarlar beynimizi ele geçirip bizi bir
programa hapsetmişler.Gerçek dediğin nedir baba !? Demek istediğim yani herşey
matrix valla öyle baba!
baba: Yani demek istiyon ki seni balkondan aşağı atsam birşey olmaz! gerçek yok
herşey matrix!
cocuk: Balkon mu!
baba: Kaaçmaaa laaan geel buraayaa!

baba: Sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yorum yok!
baba: hönk!

baba: Sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: Şıkları alim
baba: Ne şıkkı !? Ne diyon olm sen !?
cocuk: Şıkları diyom, Sorunun cevap şıklarını diyom ehehe ama yemedin sen değil
mi baba ehehehe!durumu kurtaramadık ehehee!
baba: Evet istersen sana dayak şıklarını verim sen seç ben seni ona göre
döveyim!
cocuk: Tamam baba zaten dayak yemeye yiyecem bari dur şu son fırtı çekim
ehehehe
baba: Gel laannn buuraayaaa!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Sigara İçerken Yakalanan Çocuklar.:hahahaha
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Not Defteri | Kamusa uzanan el, namusa uzanmıştır~ Cemil Meriç ~ :: Eglence & Mizah :: Tüm Paylaşımlarım-
Buraya geçin: